VšĮ Molėtų r.  sveikatos centras aptarnauja Molėtų miesto ir aplinkinių kaimų gyventojus, prisirašiusius mūsų įstaigoje. Prie įstaigos prisirašoma gyventojui pateikus nustatytos formos prašymą (prisirašymo forma). Prašymas rašomas ir tuo atveju, jei toje pačioje įstaigoje norima pasirinkti kitą šeimos gydytoją (forma keičiant gydytoją). Pasirinkti šeimos gydytoją galima kasdien darbo dienomis nuo 7 iki 19 val. registratūroje. Reikia turėti pasą ar asmens tapatybės kortelę. 
Pasirinkusiems šeimos gydytoją VšĮ Molėtų r.  sveikatos centre privalomuoju sveikatos draudimu apdraustiems asmenims paslaugos, išvardintos sutarties su Panevėžio teritorine ligonių kasa priede Nr. 1, teikiamos nemokamai (priedas Nr.1 "Asmens sveikatos priežiūros paslaugų nomenklatūra" skelbiamas čia). Informuojame, kad šios paslaugos yra apmokamos PSDF biudžeto lėšomis ir teikiamos be jokio papildomo mokesčio (paslaugų teikimo tvarką rasite čia).  
Informacija teikiama telefonu +370 38351660, +370 38351081, mob. tel. +370 60792065.
Registruojantis pas pirminio lygio gydytoją specialistą: vaikų gydytoją, vidaus ligų gydytoją, gydytoją chirurgą, gydytoją ginekologą , siuntimas nereikalingas.
Registruojantis pas antrinio lygio gydytoją specialistą reikalingas siuntimas. Informacija teikiama tel. +370 383 53385.
VšĮ Molėtų r. SC nedarbo laiku ir šventinėmis dienomis būtinoji medicinos pagalba teikiama Priėmimo-skubios pagalbos skyriuje, adresu Graužinių g. 3, Molėtai. Informacija teikiama +370 383 51437.

Pacientai  gali iš anksto užsiregistruoti pas gydytoją internetu  naudojantis svetaine www.esveikata.lt,  https://ipr.esveikata.lt/?organization=1000100192    


(išankstinė registracija 3 mėn. į priekį) arba VšĮ Molėtų r. sveikatos centro Registratūroje jam priimtinu būdu:

  • atvykus į vietą, užsiregistruoti Registratūroje darbo dienomis nuo 7.00 iki 19.00;
  • suaugusieji pacientai gali registruotis telefonu: +370 383 51660, mob. tel. +370 607 92065.
  • vaikų ir paauglių registracija vykdoma telefonu +370 383 51081;
  • konsultacinė poliklinika su siuntimais vykdoma telefonu +370 383 53385;
  • registracija į Psichikos sveikatos centrą vykdoma Psichikos sveikatos centro registratūroje arba telefonu: +370 38352205; mob. tel. +370 64756634.

        Registracijos tvarka

  • Skubos tvarka priimami pacientai, kuriems reikalinga būtinoji medicinos pagalba.
  • Nemokamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos (išskyrus būtinosios medicinos pagalbos paslaugos) teikiamos tik patikrinus ar asmuo apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu. Pacientai, atvykę į Įstaigą, kreipiasi į Registratūrą ir pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba gimimo liudijimą (ne vyresni nei 18 metų).
  • Pacientai pas savo gydytoją iš anksto gali užsiregistruoti atvykę į Registratūrą ar paskambinę telefonu, ar naudojantis el. svetaine www.esveikata.lt
  • registruojantis pas VšĮ Molėtų r. sveikatos centro gydytojus - el. adresas https://ipr.esveikata.lt/?organization=1000100192    
  • Registracija pas gydytojus psichiatrus vykdoma atskiroje Psichikos sveikatos centro registratūroje.
  • Registruodamiesi atvykę į įstaigą, pacientai gauna vizito lapelį, kuriame nurodyta priėmimo data ir laikas, gydytojo pavardė, kabineto numeris.
  • Registruodamiesi telefonu priėmimui pas gydytoją, pacientai Registratūros darbuotojui nurodo vardą, pavardę ir gimimo datą ar asmens kodą. Pacientai privalo įsiminti ar užsirašyti Registratūros darbuotojo nurodytą priėmimo pas gydytoją datą ir laiką bei gydytojo kabineto numerį. Pacientai pas gydytoją priimami tik šiam priėmimui užregistruotu atitinkamu laiku. Jei pacientas pavėluoja į priėmimą pas gydytoją, jo priėmimas nėra užtikrinamas.
  • Jei dėl svarbių aplinkybių gydytojas aptarnauja pacientą ilgiau negu tam pacientui paskirtas laikas, kiti pacientai priimami vėlesniu nei nurodyta registracijoje laiku.
  • Jei pacientas negali atvykti į priėmimą nustatytu laiku jis privalo apie tai pranešti paskambindamas telefonu į Registratūrą ir tuo pačiu gali susitarti dėl kito priėmimo laiko.
  • Gydytojui susirgus ir nesant galimybės aptarnauti iš anksto pas jį užsiregistravusius jo pacientus, pastarieji apie tai informuojami skambučiu, jei yra nurodę aktualų kontaktinį telefono numerį.
  • Jei pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios medicinos pagalbos atvejus), už gydytojo konsultaciją (pagal galiojančius paslaugų įkainius) turi susimokėti pats.
  • Išankstinės registracijos atveju, paciento asmens sveikatos istorija nurodytam laikui turi būti pristatyta į gydytojo kabinetą.
  • Pasibaigus gydytojo pacientų priėmimo laikui, asmens sveikatos istorijas medicinos darbuotojai grąžina į registratūrą.
  • Visi gydytojai teikia konsultacijas telefonu.
  • Pacientai gali iškviesti šeimos gydytoją, vidaus ligų, vaikų ligų gydytoją į namus, gydytojo kabinete darbo laiku.

 

           Informacija tel. +370 383 51660, mob. tel. +370 607 92065. Konsultacinė poliklinika +370 383 53385.

ATMINTINĖ PACIENTAMS

Prieš atvykstant pas sveikatos priežiūros specialistą verta žinoti, kad paciento apsilankymo laikas yra ribotas.

Tam, kad nereikėtų skubėti, patariame savo klausimus apgalvoti iš anksto namie ir juos susirašyti.

  1. Vizitui pasiruoškite apgalvodamas, ko norite apsilankymo metu:
      1. Pakalbėti apie sveikatos problemą;
      2. Gauti receptą vartojamiems vaistams ar pakeisti vaistus;
      3. Gauti paskyrimą tyrimams;
      4. Pakalbėti apie numatomą operaciją ir galimus kitokius tyrimus, specialistų konsultacijas.

Pakankama šeimos gydytojo priėmimo trukmė yra svarbi sunkiai sergantiems pacientams (esant poliligotumui, sergant lėtinėmis ligomis, turint bendravimo sunkumų dėl sutrikusios kognityvinės funkcijos ir pan.) bei tais atvejais, kai reikalingas vertėjas ir/ar globėjas priėmimo metu.

Paciento apsilankymui pas gydytoją yra skiriama 15 – 20 min., tačiau pacientas, esant reikalui, gali prašyti ilgesnės apsilankymo trukmės. Dalis gydytojo priėmimo laiko (apie 1/3) paliekama skubiems atvejams.

Pacientas registruodamasis apie ilgesnę prašomą priėmimo pas gydytoją trukmę informuoja registratūros darbuotoją.

  1. Jei įtariate, jog Jus kamuoja liga, būtina fiksuoti aplinkybes, užsirašyti simptomus: tai gali padėti pastebėti problemas ir nusistatyti gydymo prioritetus.
  2. Lankydamiesi pas gydytoją užduokite savo pasiruoštus klausimus pradėdamas nuo svarbiausių. Jeigu nesuprantate atsakymo, tą patį klausimą užduokite dar kartą ir vėl paprašykite gydytojo paaiškinti. Būtinai pasakykite gydytojui, jei abejojate, kad galėsite vykdyti jo nurodymus.
  3. Pasiūlius gydymą, klauskite, ar yra kokių nors kitų pasirinkimų. Gydytojui išrašius vaistus, pasiteiraukite, kaip juos vartoti ir ar galimi pašaliniai reiškiniai bei informuokite, jei turėjote kokių nors reakcijų į vaistus.
  4. Po apsilankymo pas gydytoją visuomet laikykitės gydytojo nurodymų bei atlikite paskirtus tyrimus, nuvykite paskirtoms konsultacijoms pas specialistus.
  5. Pakartotinai kreipkitės į gydytoją, jeigu:
      • Jūsų sveikata pablogėjo;
      • Patyrėte šalutinių reiškinių ar turite kitokių problemų dėl vartojamų vaistų;
      • Pradėjote vartoti nereceptinius vaistus;
      • Norite sužinoti atliktų tyrimų rezultatus ir gydytojo nurodymus dėl tokių tyrimų rezultatų.
  1. Pagrindai nepradėti / nutraukti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą:
    1. paciento veiksmai kelia grėsmę sveikatos priežiūros specialisto ar kito teikiant sveikatos priežiūros paslaugas dalyvaujančio Molėtų rajono sveikatos centro (toliau – Viešosios įstaigos) Viešosios įstaigos darbuotojo sveikatai ir / ar gyvybei;
    2. paciento veiksmai kelia grėsmę kitų pacientų sveikatai ar gyvybei;
    3. pacientas nederamu ir / ar nepagarbiu elgesiu žemina specialisto garbę ir orumą ir tai trukdo jam ir / ar kitiems pacientams teikti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas;
    4. paslaugų teikimas prieštarauja asmens sveikatos priežiūros specialisto profesinės etikos principams;
    5. kiti pagrindai nurodyti vidaus ir išorės norminiuose aktuose.
  2. Ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiantis asmens sveikatos priežiūros specialistas, nustatęs nurodytą pagrindą nepradėti/nutraukti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą:
    1. įspėja pacientą žodžiu, kad dėl jo veiksmų gali būti nepradėtas / nutrauktas asmens sveikatos priežiūros teikimas;
    2. jeigu žodinis įspėjimas paciento nesudrausmina ir paslaugų teikimą trikdanti veikla nėra nutraukiama, asmens sveikatos priežiūros specialistas iškviečia vadovą, padalinio vadovą (jį pavaduojantį asmenį) (pagrindų nepradėti / nutraukti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą pagrįstumo įvertinimui) ir jiems dalyvaujant dar kartą informuoja pacientą apie asmens priežiūros paslaugų teikimo nepradėjimą / nutraukimą;
    3. jeigu pacientas nutraukia savo veiksmus, asmens sveikatos priežiūros specialistas pradeda / tęsia paslaugų tiekimą, tačiau paciento veiksmus, dėl kurių buvo svarstoma nepradėti / nutraukti paslaugų tiekimą, aprašo medicinos dokumentuose;
    4. jeigu pacientas nenutraukia savo veiksmų, asmens sveikatos priežiūros specialistas esant padalinio vadovui (jį pavaduojančiam asmeniui) prašo pasišalinti iš įstaigos, žodžiu informuoja kad pacientas paslaugai turės registruotis iš naujo teisės aktų nustatyta tvarka kitoje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje (išskyrus būtinosios medicinos pagalbos atvejus). Asmens sveikatos priežiūros specialistas paciento medicinos dokumentuose pažymi, kad paslaugų teikimas buvo nepradėtas / nutrauktas dėl paciento veiksmų ir juos aprašo, taip pat nurodo, kad pacientas yra informuotas, jog paslaugą gali gauti registruodamasis iš naujo kitoje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje (išskyrus būtinosios medicinos pagalbos atvejus) teisės aktų nustatyta tvarka. Šį medicinos dokumentą asmens sveikatos priežiūros specialistas pasirašo kvalifikuotu elektroniniu parašu ir paciento informavimo tikslu įkelia į elektroninę sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą (toliau – ESPBI).
  3. Pacientui gali būti nepradėta/atsisakyta teikti paslaugas, jei paslaugų teikimas prieštarauja asmens sveikatos priežiūros specialisto profesinės etikos principams.
    1. Sveikatos priežiūros specialistas išaiškina pacientui nepradėjimo teikti asmens sveikatos priežiūros paslaugas priežastis bei jo galimybes gauti šią paslaugą. Informacija apie nepradėjimą teikti paslaugas, taip pat pacientui pateikta informacija apie jo galimybę gauti šias paslaugas, taip pat pacientui pateikta informacija apie jo galimybę gauti šias paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka yra užfiksuojama medicinos dokumentuose, pacientas su šia informacija supažindinamas pasirašytinai. Medicinos dokumentą asmens sveikatos priežiūros specialistas pasirašo kvalifikuotu elektroniniu parašu ir paciento informavimo tikslu įkelia į elektroninę sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą (toliau – ESPBI).
  4. Atsisakyti teikti asmens sveikatos priežiūros paslaugas pacientui draudžiama:
    1. visais atvejais, kai pacientui teikiama būtinoji medicinos pagalba. Tais atvejais, kai teikiant būtinąją medicinos pagalbą pacientas savo veiksmais kelia grėsmę sveikatos priežiūros specialisto, kito teikiant sveikatos priežiūros paslaugą dalyvaujančio sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojo ir / ar kitų pacientų sveikatai ar gyvybei, asmens sveikatos priežiūros specialistas gali nepradėti teikti sveikatos priežiūros paslaugos arba sustabdyti jos teikimą, gali taikyti paciento fizinio suvaržymo priemones, nedelsdamas kreiptis į vadovą ir / ar policijos pareigūnus dėl saugumo užtikrinimo. Pašalinus grėsmę arba jai išnykus, būtinosios medicinos pagalbos teikimas pradedamas / tęsiamas. Paciento veiksmai, dėl kurių buvo nepradėtas / nutrauktas asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas, aprašomi medicinos dokumentuose. Pabaigus būtinosios medicinos pagalbos teikimą, asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas tęsiamas tik tuo atveju, jeigu yra išnykę  atsisakymo teikti paslaugas pagrindai.
    2. kai nederamą ir / ar nepagarbų elgesį lemia paciento sveikatos būklė. Šiuo atveju asmens sveikatos priežiūros specialistas užtikrina, kad pacientui būtų suteikta jam reikalinga asmens sveikatos priežiūros paslauga. Prireikus užtikrinti saugumą, asmens sveikatos priežiūros specialistas taiko fizinio suvaržymo priemones, gali kreiptis į skyriaus tiesioginius darbuotojus ir / ar policijos pareigūnus. Jeigu dėl paciento veiksmų kyla pavojus asmens sveikatos priežiūros specialisto, kito teikiant sveikatos priežiūros paslaugas dalyvaujančio sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojo ir / ar kitų pacientų sveikatai ar gyvybei, pirmiausia yra užtikrinamas jų saugumas ir tik tada pradedamas / tęsiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas.
    3. Dėl pacientų neteisėtų veiksmų asmens sveikatos priežiūros specialistai gali kreiptis į teisėsaugos institucijas teisės aktų numatyta tvarka.
  5. Dėl asmens sveikatos priežiūros specialisto sprendimo nepradėti / nutraukti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, pacientas gali pateikti skundą VšĮ Molėtų rajono sveikatos centro vadovui vadovaujantis Prašymų, skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo VšĮ Molėtų rajono sveikatos centre nustatyta tvarka.

1,2 % GPM PARAMA MUMS PADĖTŲ TOBULĖTI

Skirkite 1,2 % GPM Molėtų rajono sveikatos centrui!
Prisidėkite prie saugesnės ir sveikesnės Molėtų bendruomenės – Jums tai nieko nekainuos, o mums tai labai svarbu!
Kaip skirti?
Prisijunkite prie Mano VMI ir pateikite FR0512 formą iki gegužės 1 d.
(Aktualu 2025 m. deklaracijų laikotarpiui – už 2024 metus)

Naudojantis elektronine bankininkyste

— Prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės per elektroninio deklaravimo sistemos svetainę

 Pasirinkite dešinėje lango pusėje esančią skiltį „Paramos skyrimas“.

 Lango apačioje pamatysite FR0512 „Formą pildymui“. Pasirinkite mėlyną ikoną „pildyti formą tiesiogiai portale“.

— Lango apačioje pamatysite FR0512 „Formą pildymui“. Pasirinkite mėlyną ikoną „pildyti formą tiesiogiai portale“.

— Atsidariusioje formoje nurodykite:

1. Paramos gavėjas: „VšĮ Molėtų rajono sveikatos centras“
2. Paramos gavėjo kodas: 306897613